دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
شنبه, 06 مرداد,1403

انتشار چهل و ششمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس


انتشار چهل و ششمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس

چهل و ششمین شماره دوفصلنامه‌ي بين المللي فرهنگي، هنري شميم نرجس با ویژه نامه بانو خدیجه میردامادی ویژه بهار و تابستان 1402 منتشر شد. اين فصلنامه به صاحب امتيازي مكتب نرجس (عليها السلام) مشهد با گرايش ديني- مذهبي و گستره توزيع بين المللي در 88 ­صفحه منتشر گرديد.

برخی مقالات این شماره نشریه عبارتند از: چهار ضلعی عطوفت،خطبه‌ی ۱۱۴ مولا علی ع (ارزش ستايش و شهادت به يگانگى خدا)، مادر اثرگذار، تأثیر مادر در تربیت فرزند از منظر اسلام، دانشگاه معارف الهی، نقش مادرانه‌ی بانو میردامادی در پرورش شخصیت رهبر انقلاب اسلامی(حفظه الله)، نشان زهد مادر بر پیشانی پسر، آموزه‌های تربیتی بانو خدیجه میردامادی، نقش دعا در سیره‌ی تربیتی امام سجاد ع، نقش آموزه‌های عبادی در تربیت (برگرفته از سیره‌ی تربیتی مادر مقام معظم رهبری(حفظه‌الله))، نقش کنشگری بانوان در تربیت فرزندان مقاوم با توجه به سیره‌ی بانو میردامادی و... .

گفتنی است در انتهای نشریه مسابقه پیامکی از مضمون مقالات درج گردیده و علاقمندان می توانند جهت اخذ اشتراک و یا شرکت در­ مسابقه به آدرسNashriyatn@ ­در ایتا مراجعه نمایند.

 علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را جهت چاپ در نشريه به صورت تايپ شده به نشاني Shamimenarjes@gmail.com و یا پیام رسان ایتا Nashriyatn@ ارسال نمايند.

در پایان یادآور می‌شود آرشیو مطالب در سایت فصلنامه شمیم نرجس به آدرس­www.shamimenarjes.com­­در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 45


تعداد امتیازات: (14) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (345)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort