دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1403

انتشار سي و پنجمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس


 انتشار سي و پنجمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس

سي و پنجمين شماره دوفصلنامه‌ي بين المللي فرهنگي، هنري شميم نرجس در پائیز و زمستان 1396 منتشر شد. اين فصلنامه به صاحب امتيازي مكتب نرجس (عليها السلام) مشهد با گرايش ديني- مذهبي و گستره توزيع بين المللي در 76 صفحه منتشر گرديد.

شايان ذكر است برخي از عناوين مقالات اين شماره عبارتند از: امر به معروف و نهی از منکر رمز حیات سیاسی و اجتماعی، مبانی فکری استاد طاهایی در امر به معروف و نهی از منکر، ترجیح دادن عمل واجب به مستحب، به عمل کار برآید به سخندانی نیست، من خودم را دارم نصیحت می کنم، تأسی بانوان مسلمانان به سیره حضرت زهرا (ع)، عشق طلبگی، روی خوش بیان خوب، می خواهم به یاد شما بیاورم، دنیا؛ خانه ای بی مقدار، زیارتی الامام الرضا (ع)، نقش خانواده در تعالی اعضا، آموزش خوبی و شناساندن بدی به کودکان، تربیت عاطفی و عقلانی دختران با عملکرد خوب والدین، دروغی به نام ازدواج کودکان، دانشگاه معارف الهی (شرح زیارت آل یاسین)، آسیه بانوی قرآنی، شیوه های امربه معروف و نهی از منکر امّ سلمه همسر گرامی پیامبر اکرم (ص)، همگی مسئولیم، چه کنیم که امر به معروف و نهی از بدی مؤثر باشد؟، نیم نگاهی به مسأله ی عفاف و حجاب با تأملی درپدیده ی بی حجابی، شبنمی از احکام، عقد اخوت با سریر و... .

خاطر نشان مي شود علاقه‌مندان مي‌توانند جهت اشتراك فصل نامه‌ي شميم نرجس، مبلغ 80000 ريال (حق اشتراك يك ساله با پست عادي) به حساب0106831927005 بانك ملي كد 8515 شعبه تختي به نام مکتب نرجس (ع)، واريز و با شماره تلفن 38595040-051 واحد نشریه (داخلی 153) جهت اعلام مشخصات و نشاني دقيق، تماس حاصل نمايند.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را جهت چاپ در نشريه به صورت تايپ شده به نشانيShamimenarjes@gmail.com  ارسال نمايند.

در پایان یادآور می‌شود آرشیو مطالب در سایت فصلنامه شمیم نرجس به آدرس www.shamimenarjes.com در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 35


تعداد امتیازات: (65) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1475)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort