دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
شنبه, 01 اردیبهشت,1403
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست
 وی که ندای دعای صباح، زیارت جامعه و زیارت عاشورای مادر را از همان آغازین لحظات تولد در گوشش داشت به شدت محب اهل بیت گردید.    ادامه »
زان گنج شایگان که به کُنج قناعت است
ایشان در دوازده سالگی به منزل همسر خود رفتند و مدت 10 سال در خانه ی پدری آقای طاهایی به همراه خانواده همسر خود، زندگی کردند. استاد در سخنان خود، همیشه از این دوران به خوبی و خوشی یاد کرده اند.    ادامه »
الفبای شخصیت استاد طاهایی
تقوا حساسیت و مراقبت لازم در تمام حالات زندگی است و یک دستور جامع و کامل است که تمام وظایف و دستورات را در بر می گیرد. به بیان استاد، تقوای واقعی یعنی شناخت وظیفه و انجام وظیفه.    ادامه »
دلتنگ اويم كه در گوشم نجوا كرد
دلتنگ اويم كه در گوشم نجوا كرد تو مأمور به وظيفه اي، زن بودن و خانواده را به ياد داشته باش. تو براي مبارزه با مردان و اثبات توانمندي هاي زنانه نيامدي، هر كس در جايگاه خودش زيباست پس با درس حقوق همسران چگونه همسر بودن را و با تعليم و تربيت فرزند مادري كردن را به من آموخت.    ادامه »
از لابه لای برگ های زرد قدیمی
استاد هرگاه کسی برایشان شعری می خواند، به او می گفتند: خوب است از قلم و طبع شعری خود، برای ائمه (علیهم السلام) استفاده کنید.    ادامه »
در روشنای سجود
 این وعده ای است که خداوند تبارک و تعالی ضمن معرّفی ذات اقدس خودش، وعده ی غلبه ی دین اسلام را بر تمام ادیان بر مسلمانان جهانی داده است. خداوند متعال در وعده ی خود صادق است. چه کسی از خدا در وعده صادق تر است؟    ادامه »
علم و فضل میوه جان
 در سال های سیاه اختناق، آن روزهایی که از قرآن گفتن بسی دشوار بود، استاد طاهایی لب به سخن گشود و تفسیر سوره های قرآن را آغاز نمود. سوره ی حمد باشد یا بقره؛ حجرات باشد یا ابراهیم یا اعراف، فرقی نمی کند مهم این بود که باید کلام خدا گفته می شد.    ادامه »
شرط اول قدم آنست که مجنون باشی
هرگاه مي خواستند ما اهميت مطلبي را تأکید کنند هميشه با اين كلام هشدار مي دادند: «عزيزانم شما شاگردان و سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستيد، حضرت به شما توجه دارد».    ادامه »
میراث ماندگار
خطبه ی فدک، خطبه ای است تجلی بخش امام شناسی و ولایت محوری حضرت زهرا (سلام الله علیها) و نیز حاوی مطالب عمیق فکری بسیاری است که از معرفت سرشار آن حضرت (سلام الله علیها) به موضوعات علمی سرچشمه گرفته است.    ادامه »
در سوگ خورشید
 خداوند متعال، قدرت خاصّی در پرورش و تعلیم و تزکیه ی افراد به این بانو داده بود و تأثیرگذاری ویژه ی ایشان بر افراد به صورت علمی و عملی در سایه ی اجرای یک برنامه ی تربیتی ویژه، انسان ها را می ساخت و اندیشه ها را پرورش می داد.    ادامه »
صفحه 91 از 101ابتدا   قبلی   86  87  88  89  90  [91]  92  93  94  95  بعدی   انتها   
Escort