دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
جمعه, 31 فروردین,1403

آن پریشانی شب های دراز و...
چند نکته ی مهم درباره ی خواب/ ترجمه ی ملیحه تراب پور خسته اید؟ نیاز به استراحت دارید؟ دلتان می خواهد تا سر را روی میز می گذارید فوراً خوابتان ببرد اما نمی برد؟ دیشب هم که دیر خوابیدید، تازه آن هم چه خوابیدنی! هنوز پلک هایتان گرم شده باید بیدار می شدید. خلاصه که خستگی و بی خوابی و بدخوابی امانتان را بریده و این معضل بر طرف نخواهد شد مگر آن که راهش را بدانید که البته چندان هم سخت نیست. این مشکل دیرینه ی بسیاری از مردم دنیاست که خود را از خواب محروم می دانند و تلاش می کنند با استفاده از قرص و روش...    ادامه »
خواص بی نظیر کرفس
کرفس سبزی پر خاصیتی است که نظیر آن گزارش نشده است. دست اندرکاران طب سنتی و آن هایی که به قلیایی و اسیدی بودن بدن باور دارند، معتقدند که این سبزی می تواند از قلیایی یا اسیدی بودن محیط داخلی بدن جلوگیری نماید. در طب سنتی، بسیاری از ممالک  دنیا از کرفس و آب و تخم آن برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند، زیرا املاح و ویتامین ها و فیتوکمیکال های موجود در آن از نظر کمیت و کیفیت به صورتی تنظیم گردیده که نظیر  آن را نمی توان در غذای دیگری مشاهده نمود. برگ کرفس حاوی مقدار ...    ادامه »
هم سفره ی با علی (علیه السّلام) هم لقمه با انبیاء
امام علی (علیه السَّلام) می فرمایند: «هرگاه ضعف بر مسلمانی مستولی شود، گوشت را با شیر بپزد و بخورد».     ادامه »
مدیریت بحران
اولويّت ‌بندي‌: مصدوماني‌ را که‌ آسيب ‌هاي‌ جزيي‌ دارند، از سر راه‌ دور کنيد تا پرسنل‌ اورژانس‌ بتوانند بر سر مصدوماني‌ که‌ آسيب ‌هاي‌ جدّي ‌تري‌ دارند، حاضر شوند.    ادامه »
زيتون پرورده ی خانگى
 مینا محمدزاده   تهيّه و تدارك زيتون پرورده در آشپزخانه، لطف ديگرى دارد، چرا که كم و زياد كردن مزّه ها به اختيار خودتان است و می توانید در این راه از زیتون تازه بهره مند شوید.   مواد لازم: زيتون----------------------- يك كيلو سير  -----------------------  يك بوته مغز گردوى چرخ شده---------- يك پيمانه  آب انار---------------------- يك پيمانه سبزى معطر ------------------ ۲ بسته1 رب انار-----------------------  يك قاشق (در صورت تمايل نصف پيمانه دانه ها...    ادامه »
گیاهان دارویی در باغ خدا می روید.
همیشه گل ها را قبل از ظهر یعنی زمانی که شبنم یا رطوبت شبانه از بین رفته است، جمع آوری می‌کنند. هنگامی که قسمت مورد نظر برگ گیاه باشد، آن را قبل از هر غروب آفتاب جمع آوری می کنند.    ادامه »
پریشانی فصلی (SAD)
مسائل و مشکلات ناشی از بروز SAD نظیر کسب نمرات پایین تر از حد معمول، کاهش انرژی برای مشارکت در فعالیت های گروهی، عدم تمرکز حواس و... می تواند تأثیر بسزایی در پایین آمدن میزان اعتماد به نفس، احساس یأس و ناامیدی، انزواطلبی و کاهش انگیزه در فرد شود، به خصوص زمانی که وی نداند این تغییرات به وجود آمده در انرژی، حالت و انگیزه ی وی از کجا نشأت گرفته است.    ادامه »
 مدیریّت بحران
خونسرد باشیم تا بفهمیم در حین وقوع حادثه چه می کنیم.    ادامه »
نسخه ای اسرار آمیز برای همه
پیامبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند: «روغن زیتون بخورید و آن را به بدنتان بمالید زیرا که آن درخت مبارکی است».    ادامه »
شربتی بی ملال
شربت کهن، شربتی مقوّی با خواصّ درمانی  منحصر به فرد که بنا به گفته ی امام رضا (علیه السّلام) کسی که آن را بعد از هر وعده ی غذایی بنوشد، انشاءالله از بسیاری از بیماریها مثل نقرس، بیماریهای کبد ، معده، روده و... در امان خواهد بود و قوای دماغی یا همان مغز و اعصاب به خوبی تقویت خواهد شد بعد از خوردن آن هیچ ملال و ناراحتی به وجود نخواهد آمد.    ادامه »
صفحه 11 از 11ابتدا   قبلی   2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  بعدی   انتها   
Escort