دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
شنبه, 01 اردیبهشت,1403

انتشار چهل و سومین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس


انتشار چهل و سومین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس

چهل و سومین شماره دوفصلنامه‌ي بين المللي فرهنگي، هنري شميم نرجس ویژه پاییز و زمستان 1400منتشر شد. اين فصلنامه به صاحب امتيازي مكتب نرجس (عليها السلام) مشهد با گرايش ديني- مذهبي و گستره توزيع بين المللي در 64 ­صفحه منتشر گرديد.

سر مقاله این شماره نشریه با عنوان "خود راه بگویدت که چون باید رفت" به قلم مدیر مسئول سرکار خانم اکرم نصیری نوشته شده و برخی از مقالات آن عبارتند از: آیین جهاد از منظر استاد طاهایی، ضرورت تبیین عقاید دینی در نوجوانی، روش‌های تعلیم و تربیت در داستان حضرت موسی و حضرت خضر، امر به معروف و نهی از منکر در سیرهی حاجیه خانم قانع، شاخصه‌های مدیریتی استاد قانع با محوریت مدیریت علوی، شیوه‌های تبلیغی استاد قانع، رخنه در انبار بُنشن، التهاب مفصل/ ساییدگی مفصل (آرتروز)/ روماتیسم مفصلی و... .

گفتنی است در انتهای نشریه مسابقه پیامکی از مضمون مقالات درج گردیده و علاقمندان می توانند جهت اخذ اشتراک و یا شرکت در­ مسابقه به آدرس@shamimenarjes ­در ایتا، بله و یا سروش مراجعه نمایند.

 علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را جهت چاپ در نشريه به صورت تايپ شده به نشاني Shamimenarjes@gmail.com  ارسال نمايند.

در پایان یادآور می‌شود آرشیو مطالب در سایت فصلنامه شمیم نرجس به آدرس www.shamimenarjes.com در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 43


تعداد امتیازات: (5) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (759)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort