دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
پنجشنبه, 30 فروردین,1403

مناجات شهید محمدرضا لولاچیان


مناجات شهید محمدرضا لولاچیان

پروردگارا، کریما، رحیما، ای محبوب محبان، ای معشوق عاشقان، ای غوث مستغیثان، ای پناه بی‌پناهان، ای درمان دردمندان، ای سرمایه و غنای مستمندان، ای امید امیدواران، ای نجات گمراهان، ای روشنی دل عارفان، ای فروغ قلب خالصان، ای امین شاکران، کدام جستجوگران به جستجویت برخاست و ناامید از جستجو بازگشت و کدام عاشق دلباخته به درگاه لطفت آمد و به وصال تو نرسید؟ آنان‌که در این دریای خروشان حیات به جستجویت برخاستند تو را یافتند و آنان‌که به عشق دیارت با پای دل به سویت آمدند با دیده‌ی جان به دیارت شتافتند. عارفان عاشق در تمام مسیر حیات چشم به هم‌زدنی از او غفلت نکردند و لحظه‌ای بی‌یاد تو به سر نبردند یار و یاوری جز تو نگرفتند.

و به کسی به غیر تو تکیه نکردند و روی سرایی جزء سرای تو و کویی جز کوی عشق تو نیاوردند. ای خدا، ای پروردگار عالمیان من به خویشتن ظلم کرده‌ام، ای آقای من، ای مولای من از تو می‌خواهم به عزتت که بدی رفتار و کردارم جلوی اجابت دعایم را نگیرد و رسوا نکنی مرا به آنچه از اسرار پنهانی من اطلاع  داری و شتاب نکنی در عقوبتم برای رفتار و اعمال زشتی که در خلوت انجام می‌دادم و خدایا به عزتت سوگند که در تمامی احوال نسبت به من مهربان باش و در تمام امور بر من عطوفت فرما. ای معبود من در حالی که به درگاهت آمده‌ام که درباره‌ات کوتاهی کرده و بر خود زیاده‌روی نموده و عذر خواه و پشیمان و دل‌شکسته و پوزش‌جو و آمرزش طلب و بازگشت‌کنان و به گناه خویش اقرار و اذعان و اعتراف دارم.

خدایا عذرم را بپذیر و به سخت پشیمانیم رحم کن و از بند سخت گناهانم رهاییم ده. خداوندا به راه بندگیم بدار و از زشتی‌ها دورم کن به حسنات اخلاقی و صفات الهیم قلبم را به نورت روشن کن شرار عشقت را را در دلم بیفروز سینه‌ام را بسوزان و محبتت را نصیبم کن و شر بدترین دشمن یعنی هوای نفس را از میدان زندگیم دور فرما.

از آن لحظه که گام‌های خود را برای حضور در جبهه برداشتم خود را برای هرگونه تقدیری از جانب تو آماده‌ام و از خودش خواستم که قدرت شکر گذاری در قبال هر گونه اتفاقی را به من عطا کند. از همین هنگام دلم را به خدا می‌سپارم و از او می‌خواهم مرا در هر گونه امتحانی سربلند و سرافرازبیرون آورد. بی‌خبران و بی‌هدفان بدانند جبهه رفتن امثال ما اگر مکرر هم باشد وظیفه‌ی شرعی است زیرا تبعیت و اطاعت از مرجع تقلید می‌باشد لذا اگر انجام نشود حتماً فردای قیامت مؤاخذه خواهیم شد آن مقدس‌هایی‌که هیچ عقیده به انقلاب و امام و این مردم و رزمندگان ندارند قدری به خود آیند و از چاه ظلمت و خودخواهی و حسد بیرون آیند که فردا پشیمان خواهند شد.

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 39


تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (818)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort